Geschillenadviescommissie

Geschillenadviescommissie

Geschillenadviescommissie

Heb je een schriftelijke bevestiging van de afhandeling van je klacht door Woonopmaat ontvangen en ben je niet tevreden over de afhandeling van je klacht?

Dan kan je naar de Geschillenadviescommissie. Dit is een onafhankelijke commissie zonder relatie tot Woonopmaat. De onafhankelijke Geschillenadviescommissie neemt alleen klachten in behandeling die al voldoende door Woonopmaat zijn afgehandeld.

We gaan er natuurlijk vanuit dat we gezamenlijk je klacht naar tevredenheid kunnen oplossen. Als je tevreden bent, zijn wij dat ook. Het kan natuurlijk voorkomen dat je niet tevreden bent over de wijze waarop wij je klacht hebben afgehandeld. In dat geval kan je je richten tot de Geschillenadviescommissie van Woonopmaat. In deze adviescommissie zitten drie leden. Eén namens de huurders, één namens de verhuurder en er is een onafhankelijk voorzitter. In het Reglement Geschillenadviescommissie van de commissie kan je precies lezen hoe de commissie werkt.

Wil je een klacht melden bij de Geschillenadviescommissie? Dit kan op verschillende manieren:

Klacht indienen bij de geschillenadviescommissie

 

Klacht per post indienen

Geschillenadviescommissie Woonopmaat
t.a.v. secretariaat
Postbus 20
1960 AA Heemskerk.