Klantenpanel - Veelgestelde vragen

Klantenpanel - Veelgestelde vragen

Klantenpanel - Veelgestelde vragen

Hoe vaak ontvang ik een vragenlijst?
Als je meedoet aan het digitaal klantenpanel van Woonopmaat ontvang je een aantal keer per jaar een uitnodiging om een online vragenlijst in te vullen.

Hoe lang duurt het invullen van een vragenlijst?
De lengte van de vragenlijst verschilt per onderzoek. Wij proberen de vragenlijst altijd zo kort mogelijk te houden. Gemiddeld genomen, kost het beantwoorden vaak niet meer dan 10 minuten.

Heb ik speciale software nodig om mee te doen?
Nee, je hebt geen speciale software nodig. Het enige dat je nodig hebt, is toegang tot het internet en een eigen e-mailadres zodat we je per mail kunnen uitnodigen voor het invullen van de vragenlijst.

Ben ik verplicht om aan alle onderzoeken deel te nemen?
Nee, deelname is niet verplicht. Als je een keer geen tijd of geen zin hebt om de vragenlijst in te vullen, kun je de uitnodiging gewoon negeren. Je blijft dan wel gewoon lid van ons digitaal klantenpanel.

Moet ik een vragenlijst meteen invullen?
Nee, je kunt de vragenlijst invullen op een tijdstip dat jou goed uitkomt. Wel is het zo dat er  een beperkte periode is voor het invullen. Vaak is dat twee weken vanaf ontvangst van de uitnodiging voor het invullen van de vragenlijst.

Wat voor onderzoeken kan ik verwachten?
De onderzoeken gaan over diverse onderwerpen en altijd over Woonopmaat.

Wat gebeurt er met de onderzoeksresultaten?
De resultaten van het onderzoek gebruiken wij om onze dienstverlening te verbeteren. De uitkomsten publiceren wij op onze website. Ook laten we weten wat we met het resultaat doen.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Bij deelname aan het digitaal klantenpanel worden je gegevens vertrouwelijk behandeld en uitsluitend gebruikt voor deelname aan het digitaal klantenpanel. Persoonsgegevens gebruiken wij niet bij de verwerking van de vragenlijsten en de rapportage over de onderzoeksresultaten.

Hoe herken ik een uitvraag van het digitaal klantenpanel van Woonopmaat?
Wij maken onze uitvragen aan via de website van Survey Monkey. Als je wordt uitgenodigd voor deelname aan een uitvraag ontvang je een e-mail vanaf het e-mailadres klantenpanel@woonopmaat.nl via Survey Monkey.

Ik heb me ingeschreven voor het Digitaal Klantenpanel, maar ik ontvang geen uitnodigingen voor een uitvraag. Hoe kan dat?

Mogelijke oorzaken:

1.      Als je na het inschrijven voor het digitaal klantenpanel hiervan geen bevestiging hebt ontvangen, is het mogelijk dat je e-mailadres niet volledig of onjuist is. Schrijf je in dat geval opnieuw in als deelnemer met het juiste e-mailadres.

2.      Wellicht houdt een spamfilter e-mailberichten tegen. Uitnodigingen voor onderzoeken worden altijd gestuurd vanuit een e-mailadres via de website van Survey Monkey.

Zorg ervoor dat dit e-mailadres wordt opgenomen als toegestane afzender op de lijst van gewenste e-mail en niet als afzender van ongewenste e-mail.

Mijn gegevens wijzigen, wat moet ik doen?
Indien je (e-mail)adres wijzigt, kun je dit doorgeven aan de beheerder van het digitaal klantenpanel. Stuur een e-mail met daarin je oude en nieuwe gegevens  naar klantenpanel@woonopmaat.nl

Hoe kan ik me afmelden voor deelname aan uitvragen?
Als je niet meer wilt deelnemen aan het digitaal klantenpanel, kun je je gemakkelijk afmelden. Klik op de afmeldlink in de e-mail die u ontvangt bij een nieuwe vragenlijst. Je ontvangt dan geen uitnodigingen meer voor het invullen van een vragenlijst van het digitaal klantenpanel.