Digitaal klantpanel

Digitaal klantpanel

Digitaal Klantenpanel

Welkom op de pagina van ons digitaal klantenpanel!

Sinds 2020 heeft Woonopmaat een digitaal klantenpanel. Wij willen bewoners actief betrekken bij onze beleidskeuzes volgens het principe dat elke bewoner kan meedoen en meedenken. Elke stem is waardevol!

Via het digitaal klantenpanel vragen wij je mening over allerlei onderwerpen die te maken hebben met Woonopmaat. De informatie die we ontvangen, gebruiken wij om onze dienstverlening te verbeteren.

Hoe werkt het?
Het digitaal klantenpanel bestaat uit bewoners (meestal huurders van Woonopmaat) die zich hiervoor hebben aangemeld. Twee- tot driemaal per jaar ontvangen zij een e-mail met een online vragenlijst over allerlei onderwerpen die te maken hebben met Woonopmaat. Zo krijgen we een goed beeld van wensen en verwachtingen van onze huurders en kunnen we onze dienstverlening aanpassen en verbeteren.

De resultaten van een online uitvraag publiceren wij op onze website. Privacygevoelige informatie wordt nooit getoond. Ook laten we weten wat we met het resultaat doen.

Wil je ook meedoen?
Dat kan!
Om deel te nemen aan het digitaal klantenpanel, meld je je aan via deze link:

Na aanmelding ontvang je een bevestiging op het e-mailadres dat je hebt ingevuld.
Bij een nieuwe uitvraag ontvang je automatisch een e-mail met de link naar de online vragenlijst

Wil je niet meer meedoen?
Ook dat kan!
Als je niet meer wilt deelnemen aan het digitaal klantenpanel, kun je je gemakkelijk afmelden. Klik op de afmeldlink in de e-mail die je ontvangt bij een nieuwe vragenlijst.

Je gegevens wijzigen?
Dat kan via een e-mail met daarin je oude en nieuwe gegevens naar: klantenpanel@woonopmaat.nl.

Voor veelgestelde vragen klik hier